Creative Guide for Curious People

Siete curiosi? Dopo avervi presentato il team di Reykjavik Boulevard, ecco qui la loro prima guida di carta e da collezione: non vi indicherà nessuna strada, ma la libertà per l’immaginazione, non vi darà nessun consiglio ma vi lascerà una gran voglia di esplorare anche le vie più nascoste del mondo dell’arte e della creatività. In questo viaggio, incontrerete 27 artisti da diversi paesi e culture. Le interviste ai creativi sono accompagnate dalle loro opere in bellissime immagini e fotografie: non è una semplice lettura ma un’esperienza visiva. La prima volta che sfoglierete queste 162 pagine – (e non sono pagine “normali”: anche il particolare design invita al piacere della lentezza, del soffermarsi a mirare e pensare) – sarà una sorpresa! Le volte dopo, un modo per viaggiare con la mente e trovare ispirazione. Insomma, vi innamorerete a prima vista (e tatto) e sarà per sempre. #BeCurious!

ReykjavikBoulevard-creativeguide

Reykjavik Boulevard’s “Creative Guide for Curious People” is more than a magazine, it’s a visual inspiration art book and travel guide with a unique design. – reykjavikboulevard.com/creative-guide/

ReykjavikBoulevard

Why a CREATIVE GUIDE FOR CURIOUS PEOPLE?

Reykjavik Boulevard is the story of a journey, not its destination. From 64°08′N and back, we met some of the greatest artists from different countries and cultures, in a creative discovery of the world through their stories and works. We linked them all by asking five questions about their first, last and future projects, their lifestyles, their dreams, inspiring artists and events in their careers and the places where they live, work and create.

Here’s a little preview of selected pages from the issue. You can browse all the cover pages related to the 27 artists featured in this edition, then if you will be inspired, you can get your printed limited edition in our webstore!

ReykjavikBoulevard-guide

Site | Facebook

Avatar